Harmonia Marki czyli Branding czyli prościej mówiąc Spójność.

Podstawą jest dokładna analiza informacji, które zawiera:

Brief jest podstawowym dokumentem zawierającym zestaw informacji użytecznych w procesie tworzenia kampanii reklamowej, wizji serwisu www czy grafiki użytkowej . Zawarte w nim informacje najczęściej dotyczą odbiorców reklamy, głównych celów kampanii, analizy rynku, budżetu, idei i pomysłów związanych z realizacją projektu. Precyzuje i określa zadania, które stawia nam Klient.

Branding to kompleksowa obsługa Państwa firmy. Kreujemy wizerunek od podstaw lub optymalizujemy istniejące jego elementy do obecnie obowiązujących standardów. Tworzymy znak firmowy, logotyp, stronę www, spajamy każdy szczegół aby Państwa firma zapadła w pamięć potencjalnym klientom już od samego początku.

//vip-web.pl/wp-content/uploads/2018/02/brand_set_small_2.jpg

Budowanie świadomości marki (ang. branding) – technika marketingowa polegająca na kreowaniu i utrwalaniu w umysłach konsumentów faktu istnienia oraz pozytywnego wizerunku konkretnej marki. Aby sprzedać skutecznie swoje produkty czy usługi przekaz reklamowy musi być spójny oraz skierowany do konkretnej grupy docelowej.

Etapy pracy:

  • Zapoznanie się z Briefem
  • Planowanie i wdrażanie koncepcji
  • Przedstawienie efektów Klientowi
  • Ewentualne poprawki
  • Ostateczne wdrożenie i finalizacja projektu

Czy Branding jest tylko dla dużych firm i korporacji? oczywiście że nie, niestety wiele mniejszych działalności czy nawet osób prywatnych chcących zaistnieć w sieci (np bloggerzy, instagramerzy etc) całkowicie nie zwraca na ten fakt uwagi. Dobrze zaprojektowane logo, ciekawa strona www czy nawet projekt wizytówki to elementy które powinny tworzyć całość, a bardzo często spotykamy się z tym iż każdy z tych składowych przechodzi przez różnych projektantów co bardzo często kończy się tym iż poszczególne elementy tworzą wrażenie tj. przedstawiały kilka różnych działalności. To spory błąd gdyż wszystko powinno być jednolite, tworząc razem całość zwaną właśnie Harmonią Marki. Przekaz powinien być prosty, ale co najważniejsze spójny.

pl_PLPolish
en_GBEnglish pl_PLPolish