SEO PR to połączenie internetowych działań public relations z search engine optimization. Polega na specyficznym konstruowaniu materiałów PR – tak, aby były one odpowiednio nasycone słowami kluczowymi.

Pierwszego określenia „pozycjonowanie” w odniesieniu do działań rynkowych użył w 1969 r. Jack Trout. Wspólnie z Alem Riesem opisał on ideę pozycjonowania w książce „Pozycjonowanie: Walka o Twój umysł” („Positioning: The Battle for Your mind”). Autorzy podkreślali, że pozycjonowanie dokonuje się w umyśle klienta, który staje się polem bitwy dla marketingu.

Punktem odniesienia w pozycjonowaniu jest zawsze konkurencja. Proces pozycjonowania musi więc obejmować analizę konkurencyjnych ofert i działań marketingowych i prowadzić do takiego zaprezentowania swojej oferty, aby była ona postrzegana lepiej od innych. W pozycjonowaniu można wykorzystać kilka cech, pamiętając jednak o wyróżnieniu jednej, która da przewagę wizerunkową na tle konkurencji.

//vip-web.pl/wp-content/uploads/2018/03/poz.jpg

Często nasi klienci pytają jak cenowo wygląda proces pozycjonowania i optymalizacji SEO, jest to o tyle trudne pytanie gdyż do dokładnej wyceny potrzebujemy przynajmniej kilku z poniższych informacji:

  • słowa kluczowe/branża działalności
  • optymalizacja regionalna, ogólnokrajowa czy globalna
  • audyt strony www (jeśli nie była tworzona przez nas pod względem optymalizacji i przygotowania witryny.

Należy zwrócić tutaj uwagę iż pozycjonowanie i optymalizacja na wybrane słowa kluczowe to proces długotrwały, wymagający ogromu nakładu pracy. Czas jest tutaj kluczowy - nie da się wypozycjonować danego słowa kluczowego w TOP 10 Google w miesiąc, a pojawiają się takie oferty. Należy zwrócić uwagę iż Google zabrania stosowania wielu praktyk, które uznawane są za krótko mówiąc nie etyczne - skutek - nawet całkowity ban ww wyszukiwarce.

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.

pl_PLPolish
en_GBEnglish pl_PLPolish